Not validated
Novelty OJS 3 Theme by openjournaltheme.com theme
Quick jump to page content
Main Navigation
Main Content
Sidebar
International Journal of Progressive Mathematics Education
LOGIN
Online ISSN : 2775-8435
Print ISSN : 2776-2726
Toggle navigation
HOME
REGISTER
CURRENT
ARCHIVES
CONTACT
EDITORIAL TEAM
REVIEWERS
Search
Home
Archives
Vol. 4 No. 2 (2024)
Published:
2025-01-25
Articles
Electronic Canva Module on Quadratic Function For Junior Hisch School Student
Soffi Widyanesti Priwantoro, rasyida faiz, Syariful Fahmi
70-80
Abstract Views : 12
Download :0
10.22236/ijopme.v4i2.18195
Development of Canva-Based Mathematics E-Comics on Equivalent Fraction Material for Grade IV Elementary School Students
Hengkang Bara Saputro, Yuni Arima
81-91
Abstract Views : 8
Download :0
10.22236/ijopme.v4i2.18184
Pendekatan Scientific Berbantuan Geogebra untuk Meningkatkan Mathematical Problem Solving
Fatohni Namira, Nurlina Wibowo
Abstract Views : 2
10.22236/ijopme.v4i2.11483
Pengaruh Problem Based Learning (PBL) Terhadap Kemampuan Pemecahan Masalah Ditinjau dari Gaya Kognitif Reflektif dan Impulsif pada Siswa SMP
Dedi Hidayat, Muhammad Awaluddin
Abstract Views : 2
10.22236/ijopme.v4i2.11930
Eksplorasi Reseliensi dan Kemampuan Spasial Matematis Dalam Hasil Belajar Bangun Ruang siswa Sekolah Menengah Atas
Abdurrahman Ansori
Abstract Views : 2
10.22236/ijopme.v4i2.11925
Analisis Kemampuan Berpikir Kritis Matematika Siswa Gifted pada Materi Bentuk Aljabar: Pendekatan Kualitatif
Fathoni Bukhori Setiadi, Aceng Damanhuri
Abstract Views : 2
10.22236/ijopme.v4i1.11942
Pengembangan Video Pembelajaran Berbasis Animasi dan Lagu untuk Menanamkan Konsep Bilangan Bulat Kontekstual pada Siswa Sekolah Dasar: Evaluasi Pengaruhnya terhadap Pemahaman Matematika
Belva Fatimah, Arum Ningtias
Abstract Views : 1
10.22236/ijopme.v4i2.11929
Themes by Openjournaltheme.com